Pompom in België - Reisverslag uit Brussel, België van pompom - WaarBenJij.nu Pompom in België - Reisverslag uit Brussel, België van pompom - WaarBenJij.nu

Pompom in België

Door: Pompom

Blijf op de hoogte en volg pompom

24 Januari 2014 | België, Brussel

Lieve Allemaal,

Hier een briefje van mij uit België, want dat had ik aan jullie beloofd!
Ik ben maandag middag in de stad hoofdstad Brussel aangekomen en was wel een beetje moe van de reis!

Eerst ging ik natuurlijk met de bus, samen met juf Demare. Ik vond het erg leuk dat jullie er bij waren om ons uit te zwaaien! Juf Demare heeft me naar het station in Gent gebracht. Daar was een vriendelijke mevrouw van de Belgische Spoorwegen, Marian. Samen zochten we naar de trein naar Brussel. We moesten wel rennen naar de goede trein, maar we waren gelukkig op tijd op het perron. De trein vertrok al toen we er net in zaten. Marian ging met me mee naar Brussel. Dat was fijn, want ik vond het erg spannend!
In Brussel ging ik met een taxi naar mijn Hotel. Een prachtig hotel met mooie kamers. Hotel “Welcome” heet het. De mensen in het hotel zijn erg vriendelijk en ik kan daar ook lekker eten, mmmmm.
Gisteren en vandaag woensdag heb ik lekker in de stad rond gekeken samen met Sjef. Hij is een gids en weet alle leuke plekjes van Brussel. We zijn naar Manneken Pis geweest. Dat is een beeldje van een jongetje dat staat te plassen! Haha! Je kunt me samen met hem op de foto zien! Hij had deze keer geen kleertjes aan, maar ik vond hem wel erg grappig.
Ook hebben we nog heerlijke Belgische bonbons gegeten. Je kunt ze hier overal kopen! Vooral in de buurt van de Grote Markt. De Grote Markt is erg mooi! Daar staan hele oude gebouwen, prachtig. Als ik naar ze keek werd ik er bijna duizelig van.
Straks ga ik met Sjef nog naar een echt Belgisch fritkot. Daar gaan we lekker frietjes eten mmmm.
Zaterdag ga ik weer verder op reis. Dan vertrek ik vanaf Vliegveld “Zaventem” naar Italië. Ik hoop dat Sjef even met me mee wil naar het reisbureau, want daar moet ik nog een ticket kopen. Ik ben benieuwd wat ik in Italië allemaal ga zien!

Ik stuur gauw weer een briefje en een foto, hoor!

Heel veel groetjes van jullie vriendje POMPOM

  • 25 Januari 2014 - 19:43

    Sem Mulder:

    lieve pompom,

    Ik vind het leuk dat je even een berichtje hebt gestuurd.
    Want ik weet niet wanneer je weer terug komt naar school.

    Veel pezier en een knuffel van sem

  • 25 Januari 2014 - 19:51

    Juf Chantal:

    Oh Pompom, wat heb je al veel beleefd! Geniet er maar van want je wilde zo graag op reis. Pas goed op je spulletjes en vooral op je paspoort want die heb je straks vast weer nodig.

    Tot gauw!
    Juf Chantal

  • 26 Januari 2014 - 10:21

    Roan Van Hoeve:

    Ik had al tegen mijn mama gezegt dat je een kaart had gestuurd aan de juf.
    Jij houdt ook van lekker eten leest mama voor,ik ook!
    Fijne reis,op naar het volgende avontuur

    Lief Roan

  • 26 Januari 2014 - 10:47

    Christian Van Bendegem:

    hoi lieve pompom wat heb je al veel beleefd
    nu ben je weer al in italie.
    eet maar lekker italiaans ijs ,dat lust ik ook graag ijs.
    kom dan maar weer snel naar school want ik mis je
    liefs christian

  • 26 Januari 2014 - 10:49

    Francois Van Bendegem:

    lieve pompom,
    ik mis je heel veel op school.
    kom maar snel weer terug naar ons.
    veel liefs van francois

  • 26 Januari 2014 - 13:20

    Kyana Oprins:

    Lieve pompom

    Ik vind het heel leuk dat je op reis ben. Ik ben ook aan het logeren dit weekend en dan wel op Schapenbout.
    Hier is het ook heel leuk
    Van de week ga ik weer kijken of je nog meer berichtjes heb gestuurd Tot dan Veel reisplezier

    Veel liefs Kyana

  • 26 Januari 2014 - 14:44

    Guido:

    Hoi pompom,
    Ik mis je, eet maar lekker veel pizza.
    Ik wil ook een keer naar Italie.
    Ben benieuwd naar je avonturen.

    Knuffel van Guido

  • 26 Januari 2014 - 16:57

    Marcel En Sven:

    Hoi pompom,
    het is erg leuk om te zien dat je veel plezier hebt op je reis.
    en dat je al die spannende dingen beleeft.
    wij kijken uit naar het volgende berichtje van jou.
    knuffel van marcel en sven


  • 27 Januari 2014 - 12:44

    Jesse Van Hoeve:

    Hallo Pompom,

    Ik ben ook eens een keertje in Italie op vakantie geweest.
    Ik mis je Pompom.

    Groetjes Jesse

  • 27 Januari 2014 - 12:56

    Julia:

    Lieve Pompom,
    Van het weekend is Flip de Beer bij mij komen logeren, dat was erg leuk.
    Nu is hij weer terug in de klas.
    Veel plezier met je reizen.
    Ik mis je wel in de klas.
    Liefs, Julia

  • 27 Januari 2014 - 13:41

    Groep 1/2b:

    lieve Pompom,

    wanneer kom je weer terug?
    rosalie wil een kaartje stuen naar jou. In welk land ben jij?
    Naar welk adres moeten we het kaartje sturen? en welk hotel?
    Hoe is het?

    groetjes van groep 1/2 b

  • 27 Januari 2014 - 19:22

    Anne Pijpelink:

    Pompom,
    Ik vind je heel lief en mis je. Vooral je mooie ketting!
    Ik moet heel hard lachen om de foto van jou met Manneken pis!

    Kusjes van Anne

  • 28 Januari 2014 - 14:23

    Pepijn:

    Lieve Pompom,

    Ik mis je zo. Ik mis je ook op school, maar ik vind je wel lief
    en ik vond die foto in van de stad Brussel zo mooi.
    en die foto van manneke Pis vond ik heel gek!

    Ik ben een paar dagen niet op school, omdat ik ziek ben
    en ik vond het leuk om dan thuis op de computer een berichtje
    van jou te krijgen.

    Alle pompoms moeten aan alle juffen op school zeggen dat de show met het reisbureau, het vliegtuig, de bus zo leuk was!

    Veel plezier in Italië. Mijn tante Loredana komt uit Italië en haar mamma woont nog altijd.

    Daaaag Pompom,

    Groetjes,

    Pepijn

  • 29 Januari 2014 - 09:32

    Groep 1/2d:

    hoi pompom,

    je bent je tasje vergeten. eendje mist je maar gelukkig heb je je knuffel kikker mee.
    heb je het leuk op vakantie? we missen je, pompom.
    we vonden de foto van jou heel leuk met mannetje pis. vond jij het ook leuk op de foto?
    had je lekkere frietjes gegeten?

    groetjes van groep 1/2d

  • 29 Januari 2014 - 13:43

    Lyam:

    Hoi Pompom,

    heel veel plezier in Italie. Vind je het daar leuk?
    Ik mis je wel hoor.

    Groetjes Lyam

  • 29 Januari 2014 - 15:36

    Marit Van Damme:

    Hoi Pompom,

    Ik wil je een hele goede reis wensen verder en tot gauw!

    Groetjes, Marit

  • 31 Januari 2014 - 14:25

    Merle :

    Hoi Pompom,

    Wat beleef jij spannende avonturen!
    Toch hoop ik dat je snel weer terug komt...
    Veel plezier op reis.

    knuffel van Merle

  • 03 Februari 2014 - 20:18

    Qwin Stedehouder:

    Hoi Pompom,
    Wat heb je het naar je zin, gelukkig maar.
    Ik vind reizen ook leuk.
    In Italië kan je lekker pizza eten met salami,
    dat is mijn favoriet. Ik hoop dat je weer snel terug
    bent op school.
    Nog veel plezier!!!

    Groetjes van Qwin

  • 08 Februari 2014 - 11:37

    Ryan Verberkmoes:

    Hoi Pompom,
    Wat leuk dat je elke keer schrijft over je avonturen!
    Veel plezier in Italië, lekker pizza en pasta eten!
    Hopelijk kom je snel weer terug want ik mis je Pompom!
    Veel plezier op je reis!

    Knuffel van Ryan x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

pompom

Hoi allemaal, Ik ben Pompom, de klassenknuffel van groep 1 en 2 van de Prins Willem van Oranjeschool uit Terneuzen. Ik ga af en toe op reis om de wereld te verkennen! Ik zal jullie steeds briefjes en foto's sturen, zodat jullie weten hoe het met me gaat. Dag!! liefs van POMPOM

Actief sinds 23 Maart 2010
Verslag gelezen: 1017
Totaal aantal bezoekers 19869

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 20 Februari 2014

Pompom in Europa

22 Maart 2010 - 27 April 2010

pompom in Amerika

Landen bezocht: